Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Assassin’s Creed: Odyssey - zakaz farmowania doświadczenia z użyciem kreatora misji
Jedną z niespodzianek firmy Ubisoft w czasie tegorocznych targów E3 był kreator misji do Assassin’s Creed Odyssey. Rozwiązanie na razie jest w fazie testów, ale gracze już zdążyli wpaść na pomysł wykorzystania nowości do szybkiego rozwijania własnej postaci – tworzono bardzo proste misje, które zapewniały dużą ilość doświadczenia. Okazuje się, że taki sposób używania omawianego narzędzia nie spodobał się francuskiemu deweloperowi – koncern postanowił go zakazać.

Tryb Story Creator Mode został zaprojektowany jako narzędzie, które pozwoli graczom uwolnić ich kreatywność i wyobraźnię w czasie budowania własnych historii, którymi dzielą się z innymi. Wykorzystują do tego celu zmodyfikowaną wersję narzędzi, z których korzystali nasi projektanci tworząc zadania w grze. Jednak od czasu uruchomienia beta-testów zauważyliśmy rosnący napływ "questów do farmowania", które wykorzystują to narzędzie do uzyskania dużych ilości doświadczenia. Exploit może zagrozić ogólnej jakości, integralności i celowi istnienia trybu Story Creator Mode, a do tego skutkuje mniejszą widocznością dla kreatywnych, interesujących i naprawdę fantastycznych historii, które zostały opublikowane – czytamy w notce.

Zasady użytkowania kreatora zostaną odpowiednio zmienione. Programiści zadbają też o to, by istniejące zadania tego typu nie były polecane, a w przyszłości questy zgłoszone jako exploit zostaną całkowicie ukryte. Dodatkowo, gracze którzy nadal będą tworzyć tego typu zawartość, mogą zostać ukarani – firma nie precyzuje jednak w jaki sposób.

Z jednej strony można zrozumieć deweloperów, którzy dbają o to, by zadania tworzone przez graczy nie popsuły ich dzieła. Z drugiej jednak… skoro już oddaje się w ręce użytkowników takie narzędzie, to tworzenie dodatkowych zakazów i grożenie konsekwencjami w przypadku ich złamania zdaje się być trochę niepoważne – szczególnie, że mówimy o grze single player, a do ściągania dodatkowych zadań nikt graczy nie zmusza.

Pikanterii całej sprawie dodaje fakt, że w sklepie wewnątrz gry sprzedawane są wspomagacze, które przyspieszają zdobywanie doświadczenia. Ich obecność – w połączaniu z dość rozwleczoną kampanią, wymagającą, zdaniem niektórych, żmudnego grindu – była już w przeszłości przedmiotem krytyki i kontrowersji.

Źródło:
"Aquma" - GRY-OnLine
Klemens
2019-07-13 13:05:11
Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow